OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Title:
Technické aspekty environmentální výchovy na středních odborných učilištích v České republice
Citace
Rychlíková, B. Technické aspekty environmentální výchovy na středních odborných učilištích v České republice.
In:
Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania 2005.
Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2005. Univerzita Mateja Bela, 2005. s. 331-333. ISBN 80-8083-151-3.
Subtitle
Publication year:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
350
Page from:
331
Page to:
333
Form of publication:
ISBN code:
80-8083-151-3
ISSN code:
Proceedings title:
Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania 2005
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Mateja Bela
Place of publishing:
Banská Bystrica
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania 2005
Místo konání konference:
Velká Lomnica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
environmental education; professional training; secondary vocation school; teacher
Annotation in original language:
Článek se zabývá zkušenostmi z environmentální výchovy jako součásti profesní přípravy na SOU v ČR a souvisejícími požadavky Rámcových vzdělávacích programů v průřezovém tématu Člověk a prostředí. Role učitele.
Annotation in english language:
The paper deals with experiences of the environmental education as a part of professional training at secondary vocation schools. The role of teacher .
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules