OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Seznamy kritérií pro hodnocení učebnic učiteli
Citace
Sikorová, Z. Seznamy kritérií pro hodnocení učebnic učiteli.
In:
Pedagogická diagnostika 99: Sborník příspěvků z mezinárodní konference Pedagogická diagnostika 99 1999-09-15 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 1999. Ostravská univerzita, 1999. s. 169-171. ISBN 80-7042-160-6.
Podnázev
Rok vydání:
1999
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
169
Strana do:
171
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-160-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Pedagogická diagnostika 99
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Pedagogická diagnostika 99
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
textbook evaluation; textbook seleczion; checklists fo r textbook selection
Popis v původním jazyce:
Informuje o nástrojích pro hodnocení učebnic v práci učitele a uvádí jejich příklady.
Popis v anglickém jazyce:
The presentation gives information on the tools for textbook evaluation as teacher´s activity abd gives some examples of checklists.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/99:00000090
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules