OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra chemie (31500)
Title:
Využití koncepce blended learning ve výuce obecné chemie
Citace
Kričfaluši, D. Využití koncepce blended learning ve výuce obecné chemie.
In:
Aktuální otázky výuky chemie XV..
Hradec Králové: Gaudeamus, 2005. Gaudeamus, 2005. s. 325-329. ISBN 80-7041-511-8.
Subtitle
Publication year:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
5
Page from:
325
Page to:
329
Form of publication:
ISBN code:
80-7041-511-8
ISSN code:
Proceedings title:
Aktuální otázky výuky chemie XV.
Proceedings:
Publisher name:
Gaudeamus
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
XV. Mezinárodní konference o výuce chemie
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
blended learning; learning and teaching General Chemistry
Annotation in original language:
"Blended learning" (kombinované vzdělávání) umožňuje realizovat efektivní studium s podporou multimediálních informačních a komunikačních prostředků. Vychází z kombinace prvků prezenčního a e-learningového vzdělávání, má velkou perspektivu použití především na vysokých školách. V článku jsou uvedeny zkušenosti autorky s využitím koncepce "blended learning" při výuce obecné chemie na Ostravské univezritě v Ostravě.
Annotation in english language:
Blended learning is learning which combines online and face-to-face approaches. This trend includes use of multimedia technology for a classroom training, a self- paced eLearning, a live Web-based classrooms, an one-on-one coaching and so on. This article describes a possibility of application ?blended learning? during the learning and teaching General Chemistry in University of Ostrava.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17310/05:A1000DEM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules