OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Centrum pregraduálních praxí (45170)
Title:
Nejčastější chyby v projevech žáků II. stupně ZŠ
Citace
Dokoupilová, L. Nejčastější chyby v projevech žáků II. stupně ZŠ.
In:
Jazyky v kontextu/ jazyky v konfliktu a evropský jazykový prostor.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2005. Univerzita Palackého v Olomouci, 2005. s. 48-50. ISBN 80-244-1027-3.
Subtitle
Publication year:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
3
Page from:
48
Page to:
50
Form of publication:
ISBN code:
80-244-1027-3
ISSN code:
Proceedings title:
Jazyky v kontextu/ jazyky v konfliktu a evropský jazykový prostor
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
4. mezinárodní konference Setkání mladých lingvistů
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celosvětová akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
written work; mistakes; errors; pupils at higher elevel of elementary schools
Annotation in original language:
Příspěvek je věnován problematice písemného projevu žáků na II. stupni ZŠ se zaměřením na chyby v písemných pracích. Průzkum ukázal největší slabinu žáků v tvorbě větných konstrukcí a interpunkci.
Annotation in english language:
The contribution deals with the topic of pieces of writing produced by pupils at higher level of elementary school, particularly with mistakes in essays. The survey proves that sentence constructions and punctuation are the main sources of problems for the target group of pupils.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules