OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Title:
Člověk a svět práce - naděje nebo iluze?
Citace
Vaněk, V. a Vaňková, H. Člověk a svět práce - naděje nebo iluze?.
In:
Sborník mezinárodní konference.
Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2005. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2005. s. 224-228. ISBN 80-7220-227-8.
Subtitle
Publication year:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
361
Page from:
224
Page to:
228
Form of publication:
ISBN code:
80-7220-227-8
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník mezinárodní konference
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Trendy technického vzdělávání
Conference venue:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
V příspěvku se kriticky zamýšlíme nad obsahem vzdělávací oblasti Člověk a svět práce, která je součástí nových Rámcově vzdělávacích plánů pro základní vzdělávání. Pro srovnání představujeme aktuální vzdělávací dokument - Standards for Technological Literacy (Standardy všeobecného technického vzdělávání), který byl vytvořen odborným týmem v USA jako reakce na potřebu zprostředkovat dětem a mladým lidem proměnlivý svět práce a techniky. Předložené americké standardy jsou inspirativním příkladem reformace všeobecného technického vzdělávání. Nabízíme alespoň letmé nahlédnutí do cílů a obsahů obou dokumentů a možnost porovnat přístupy k jejich realizaci ,včetně výsledků.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules