OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka (25300)
Název:
Žurnalistika a zábava
Citace
Bartošek, J. a Pavlů, D. Žurnalistika a zábava.
In:
Marketingové komunikace a firemní strategie.
Zlín: FMK UTB, 2004. FMK UTB, 2004. s. 98-113. ISBN 80-7318-178-9.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Písemnictví, mas-media, audiovize
Počet stran:
238
Strana od:
98
Strana do:
113
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7318-178-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Marketingové komunikace a firemní strategie
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
FMK UTB
Místo vydání:
Zlín
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Mass media; entertainment
Popis v původním jazyce:
Zábava v současných masových médiích je nejlevnější prostředek k prožívání volného času, slouží k diskusím, pomáhá překonávat tíživé životní situace (nemoci, samotu, chudobu) a je nejúčinnějším průvodcem komerční reklamy. Zábavnou formou se prezentují zpravodajské, publicistické, zájmové i výchovně vzdělávací texty a roste množství i typy ryze zábavních textů. Svá specifika v publicitě zábavy mají denní tisk, časopisy, rozhlas i televize. Zábava nízké (pokleslé, bulvární) úrovně si libuje v negativních tématech a ohrožuje morálku mládeže. Charakter zábavy v masmédiích vyjadřuje i společenskou kulturu, slušnost a vkus.
Popis v anglickém jazyce:
Entertainment in contemporary mass media is the cheapest and easiest tool for extracurricular activities, discussions. It helps to overcome difficult life situations and challenges (illness, loneliness, poverty). Entertainment is the most affective guide for commercials. News, education, hobbies are presented in an entertaining form. The number and types of entertaining texts are growing. Daily periodicals, magazines, radio and television have specific features. Low level entertainment is interested in negative topics and jeopardizes juvenile morality. The character of media entertainment expresses society culture, morals and taste.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules