OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka (25300)
Title:
Nejčastější prostředky vyjádření funkce apelové v současné české reklamě
Citace
Jaklová, A. Nejčastější prostředky vyjádření funkce apelové v současné české reklamě.
In:
Konstanty a proměny v českém jazyce a literatuře XX. století.
Wałbrzych: PWSZ w Wałbrzychu, 2004. PWSZ w Wałbrzychu, 2004. s. 115-122. ISBN 83-911312-6-2.
Subtitle
Publication year:
2004
Obor:
Jazykověda
Number of pages:
407
Page from:
115
Page to:
122
Form of publication:
ISBN code:
83-911312-6-2
ISSN code:
Proceedings title:
Konstanty a proměny v českém jazyce a literatuře XX. století
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
PWSZ w Wałbrzychu
Place of publishing:
Wałbrzych
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Konstanty a proměny v českém jazyce a literatuře XX. století
Místo konání konference:
Wałbrzych
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Czech language; verbal means of expression; commercials
Annotation in original language:
V textu jsou na základě analýzy reklamních textů, zaznamenaných v období 1999 až 2001, charakterizovány verbální prostředky, které v češtině stimulují funkci apelovou
Annotation in english language:
The article deals with some typical verbal means of expression used by the Czech commercials to express the apelative function
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules