OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka (25300)
Název * : The Journalistic and Advertising Discourses - Channels of Improving or Destroying the Czech Language?
Citace : Srpová, H. The Journalistic and Advertising Discourses - Channels of Improving or Destroying the Czech Language?. In: Language, the Mass Media and International Communication. University of Oxford: University of Oxford. 2001.
Podnázev :
Rok : 2001
Obor : Jazykověda
Místo konání : University of Oxford
Stát konání akce : Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Název akce : Language, the Mass Media and International Communication
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : University of Oxford
Klíčová slova anglicky :
Communication acts; journalistic discourse; advertising discourse; idiom; quote; lexeme; abbreviation; apelatives; codemixing; language law
Popis v původním jazyce :
Social and political changes in 1989 have influenced the external dynamics of the Czech language - the dynamics of communication acts, textual models and stylistic norms. The language and style of journalistic and advertising discourses has changed radically. The paper enlists various examples: foreign idioms and quotes, lexemes, abbreviations, proper names, terminology etc.
Popis v anglickém jazyce :
Social and political changes in 1989 have influenced the external dynamics of the Czech language - the dynamics of communication acts, textual models and stylistic norms. The language and style of journalistic and advertising discourses has changed radically. The paper enlists various examples: foreign idioms and quotes, lexemes, abbreviations, proper names, terminology etc.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}