OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka (25300)
Název * : Dekódování jazyka emocí v reklamě
Citace : Srpová, H. Dekódování jazyka emocí v reklamě. In: Wyrażanie emocji. Łodź: Uniwersytet Lodzki. 2005.
Podnázev :
Rok : 2005
Obor : Jazykověda
Místo konání : Łodź
Stát konání akce : Polská republika
Název akce : Wyrażanie emocji
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Uniwersytet Lodzki
Klíčová slova anglicky :
advertising discourse; persuasion and manipulation; verbal means, non-verbal means
Popis v původním jazyce :
Stať se věnuje nejúčinnější zbrani reklamní manipulace - využití emocí negativních (šoku, strachu) i pozitivních. V reklamách, které šokují potenciálního konzumenta, hrají nejdůležitější roli prostředky neverbální (vizuální), případně kontrast mezi obrazovou a jazykovou složkou. Strach je vyvoláván nejen působivým obrazem či hranou akcí, ale i textem, který varuje před hrozícím nebezpečím; jindy je kombinován se soucitem. Pozitivní emoce snižují odolnost adresátů vůči reklamní manipulaci. Autoři působí prostřednictvím obrazu i jazyka. Jednotlivé případy jsou dokumentovány pomocí konkrétních reklam - vizuálních i audiovizuálních.
Popis v anglickém jazyce :
The article deals with the most powerful weapon of advertising manipulation: negative and positive emotions. It analyzes both verbal and non-verbal means of persuasion and manipulation.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}