OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky (31100)
Název:
Konstruktivní práce s chybou v matematice
Citace
Konečná, P. Konstruktivní práce s chybou v matematice.
In:
DIDSCI+ 2024: 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences: DIDSCI+ 2024: 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences 2024-06-25 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2024. s. 33-34. ISBN 978-80-7599-443-1.
Podnázev
Rok vydání:
2024
Obor:
Počet stran:
2
Strana od:
33
Strana do:
34
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7599-443-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
DIDSCI+ 2024: 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
DIDSCI+ 2024: 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
education, mathematics, error, productive culture of teaching and learning
Popis v původním jazyce:
Cílem příspěvku je představení konstruktivní práce s chybou jako jedné z charakteristik produktivní kultury vyučování a učení. Problematika je ilustrována na konkrétních příkladech z výuky matematiky, která probíhala v kvartě víceletého gymnázia a byla zaměřena na opakování učiva úpravy číselných a algebraických výrazů.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of this paper is to introduce constructive work with error as one of the characteristics of a productive culture of teaching and learning. The issue is illustrated with concrete examples from a mathematics lesson, which took place in a 4. grade of a multi-year high school and was focused on the repetition of modification of numerical and algebraic expressions.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/24:A2503AIZ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules