OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách
Citace
Hendrychová, S. Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách.
In:
Mateřská škola jako dílna lidskosti: Mateřská škola jako dílna lidskosti aneb předškolní vzdělávání v novém tisíciletí 2024-04-25 Hradec Králové.
Hradec Králové: Gaudeamus, 2024. s. 16-24. ISBN 978-80-7435-940-8.
Podnázev
Rok vydání:
2024
Obor:
Počet stran:
9
Strana od:
16
Strana do:
24
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7435-940-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Mateřská škola jako dílna lidskosti aneb předškolní vzdělávání v novém tisíciletí
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Gaudeamus
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mateřská škola jako dílna lidskosti
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
cooperation, kindergarten teacher, preschool education, kindergarten.
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.
Popis v anglickém jazyce:
The article deals with the issue of cooperation between teachers of contemporary kindergartens and parents of children. The aim of the research investigation was to find out how often kindergarten teachers cooperate and communicate with parents of children and what areas this communication most often concerns. Furthermore, the aim was to describe which possibilities of cooperation with parents are preferred by the kindergartens and offered to parents. The research is a quantitative survey. It was carried out by means of a questionnaire survey and the results contain not only information on the possibilities of cooperation between teachers and parents in current pre-school education, but also the teachers' opinions on the current situation regarding the possibilities of further improvement in this area.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules