OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Title:
Transformace ve vzdělávání mentálně postižených a základní školy speciální
Citace
Franiok, P. Transformace ve vzdělávání mentálně postižených a základní školy speciální.
In:
Transformace ve vzdělávání dětí s mentální retardací.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2005. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2005. s. 9-12. ISBN 80-7368-031-9.
Subtitle
Publication year:
2005
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
9
Page to:
12
Form of publication:
ISBN code:
80-7368-031-9
ISSN code:
Proceedings title:
Transformace ve vzdělávání dětí s mentální retardací
Proceedings:
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Transformace ve vzdělávání dětí s mentální retardací
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá některými historickými souvislostmi majícími vliv na úroveň výchovy a vzdělávání žáků s mentální retardací v 19 a ve 20. století. Důraz je položen na druhou polovinu 20. století. Vyústění příspěvku tvoří období posledních 15 let v československém a v českém školství, kdy postupně narůstající integrační snahy přerůstají do změn legislativního charakteru.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules