OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Výukový dialog jako edukační prostor
Citace
Höflerová, E. Výukový dialog jako edukační prostor.
In:
Jazykové a literární vzdělávání žáků, učitelů a vychovatelů - teorie a současná praxe.
Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2004. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2004. s. 27-43. ISBN 80-7042-361-7.
Podnázev
Rok vydání:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
27
Strana do:
43
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-361-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
Jazykové a literární vzdělávání žáků, učitelů a vychovatelů - teorie a současná praxe
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
multi-form dialogue; determining factors; text; hypertext
Popis v původním jazyce:
Autorka pojímá vztah učitele a učícího se jako dialog vedený různými formami. Podrobněji se věnuje některým faktorům, které určují kvalitu výukového dialogu. Ten chápe nejen jako řečovou interakci, ale i jako interakci učícího se s textem (hypertextem).
Popis v anglickém jazyce:
Author conceives the relation between teacher and learner as a multi-form dialogue. In her article entitled School Dialogue as a Space for Education, she deals with some factors determining the school dialogue quality in detail. The dialogue is introduced as both the speech interaction and the learner?s interaction with a text (hypertext).
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000B22
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules