OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Centrum pregraduálních praxí (45170)
Title:
Statut fakultní školy v současném pojetí praktické přípravy učitelů na Ostravské univerzitě
Citace
Dokoupilová, L. Statut fakultní školy v současném pojetí praktické přípravy učitelů na Ostravské univerzitě.
In:
Pedagogická praxe. Sborník z mezinárodní konference.
Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2003. Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2003. s. 146-149. ISBN 80-7290-105-2.
Subtitle
Publication year:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
4
Page from:
146
Page to:
149
Form of publication:
ISBN code:
80-7290-105-2
ISSN code:
Proceedings title:
Pedagogická praxe. Sborník z mezinárodní konference
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
III. celostátní konference Pedagogická praxe
Conference venue:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
training schools; instructors
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá problematikou postavení tzv.fakultních škol a cvičných učitelů v současném vzdělávacím systému. Pokouší se sumarizovat kritéria pro výběr těchto nezbytných součástí pregraduální přípravy budoucích učitelů.
Annotation in english language:
The contribution deals with the issue of the status of the so-called training schools and their instructors in the contemporary educational system. It tries to summarize the criteria for selecting these essential parts of teachers? training.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules