OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Title:
Nové možnosti jazykové a literární výuky v současné škole a jejich důsledky pro vzdělávání učitelů
Citace
Höflerová, E. Nové možnosti jazykové a literární výuky v současné škole a jejich důsledky pro vzdělávání učitelů.
In:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2000. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2000. s. 137-148. ISBN 80-7042-170-3.
Subtitle
Publication year:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
11
Page from:
137
Page to:
148
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-170-3
ISSN code:
Proceedings title:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století
Proceedings:
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
school communication; didactic skills; reading preferences; emotional and intellectual aspects of the personality
Annotation in original language:
Článek informuje o postupu při řešení výzkumného úkolu vztahujícímu se k novým možnostem ve výuce a výchově budoucích učitelů a vychovatelů. seznamuje s metodami práce a dílčími výsledky.
Annotation in english language:
The author elaborate the folowing thematic spheres. specifics of textbooks of the mother tongue, analysis of the language part of school communication with regard to the speech behaviour of children, diagnostics of didactic skills of the Czech language reacher, characteristicof reading preferences of children and young people.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000046
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules