OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Title:
Jak přispívá literární výchova k rozvoji čtenářské gramotnosti
Citace
Gejgušová, I. Jak přispívá literární výchova k rozvoji čtenářské gramotnosti.
In:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka a literatury na ZŠ.
Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2003. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2003. s. 56-62. ISBN 80-244-0627-6.
Subtitle
Publication year:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
7
Page from:
56
Page to:
62
Form of publication:
ISBN code:
80-244-0627-6
ISSN code:
Proceedings title:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka a literatury na ZŠ
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka a literatury na ZŠ
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
interpretation text of art; comic; plots line in literatury text
Annotation in original language:
Autorka vychází z analýzy konkrétní hodiny literatury, v níž studenti na základě rozborů populárních filmů získali poznatky o situační komice, které následně uplatnili při interpretaci uměleckého textu. Soustavnou práci s uměleckým textem, zvláště jeho interpretaci,považuje autorka za jednu z cest, která vede k rozvoji čtenářské gramotnosti.
Annotation in english language:
The article draws from experienceon lesson of literatury on high school. There is emphasized systematical work resulting in icseasing of reader`s literacy.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/03:00000025
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules