OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Centrum pregraduálních praxí (45170)
Title:
Efektní a efektivní vyučovací hodina českého jazyka
Citace
Dokoupilová, L. Efektní a efektivní vyučovací hodina českého jazyka.
In:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole.
Olomouc: Univerzita Palckého v Olomouci, 2003. Univerzita Palckého v Olomouci, 2003. s. 58-60. ISBN 80-244-0627-6.
Subtitle
Publication year:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
3
Page from:
58
Page to:
60
Form of publication:
ISBN code:
80-244-0627-6
ISSN code:
Proceedings title:
Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Palckého v Olomouci
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
lesson; Czech language; case study
Annotation in original language:
Příspěvek je analýzou jedné vyučovací hodiny, která může sloužit jako příkladová studie pro budoucí učitele českého jazyka a literatury jak vést hodinu tak, aby byla efektní, ale zároveň vykázala patřičné výsledky v úrovni rozvoje znalostí a dovedností žáků.
Annotation in english language:
This contribution analyzes one particular lesson which can serve as a case study for future teachers of the Czech language and literature. The study provides suggestions how to conduct a lesson to make it impressive and at the same time to achieve certain outcome concerning pupils? knowledge and skills.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules