OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
K hodnocení řečových projevů dyslektických dětí
Citace
Höflerová, E. K hodnocení řečových projevů dyslektických dětí.
In:
Profesionalizace učitelů a vychovatelů.
Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. s. 192-195. ISBN 80-7042-218-1.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
192
Strana do:
195
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-218-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Profesionalizace učitelů a vychovatelů
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
children with the diagnosis of dyslexia;learning and communication process;the perspective on the school success
Popis v původním jazyce:
Článek podává nový pohled na děti s diagnźou dyslexie, sleduje, v čem se děti s dyslexí shodují s dětmi bez této diagnózy. Podává návrh škály hodnotících hledisek.Informuje o dosavadních zjištěních, která ukazují, že v mluveném projevu není mezi oběma skupinami dětí významnější rozdíl.
Popis v anglickém jazyce:
The paper focuses on the speech of older children with the diagnosis of dyslexia. There is not monitored in what way the children differ from the others, what approaches it is necessary to adopt when teaching them, or how to direct their self-learning, but in what way their self-learning, i.e. the learning and communication process at school is the same in comparison with the manifestations, abilities and results of the children without the diagnosis.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000045
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules