OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : K hodnocení řečových projevů dyslektických dětí
Citace : Höflerová, E. K hodnocení řečových projevů dyslektických dětí. In: Profesionalizace učitelů a vychovatelů. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. s. 192-195. ISBN 80-7042-218-1.
Podnázev :
Rok * : 2002
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 3
Strana od * : 192
Strana do * : 195
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 80-7042-218-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : Profesionalizace učitelů a vychovatelů
Sborník :
Název nakladatele * : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
children with the diagnosis of dyslexia;learning and communication process;the perspective on the school success
Popis v původním jazyce * :
Článek podává nový pohled na děti s diagnźou dyslexie, sleduje, v čem se děti s dyslexí shodují s dětmi bez této diagnózy. Podává návrh škály hodnotících hledisek.Informuje o dosavadních zjištěních, která ukazují, že v mluveném projevu není mezi oběma skupinami dětí významnější rozdíl.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper focuses on the speech of older children with the diagnosis of dyslexia. There is not monitored in what way the children differ from the others, what approaches it is necessary to adopt when teaching them, or how to direct their self-learning, but in what way their self-learning, i.e. the learning and communication process at school is the same in comparison with the manifestations, abilities and results of the children without the diagnosis.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/02:00000045

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}