OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra anglického jazyka s didaktikou (45180)
Název
*
:
Analýza potřeb učitelů angličtiny: některé důsledky pro úpravu studijního programu
Citace :
Šigutová, M. Analýza potřeb učitelů angličtiny: některé důsledky pro úpravu studijního programu.
In:
Příprava učitelů primárního vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě.
Ostrava: PdF OU, 2004. PdF OU, 2004. s. 311-320. ISBN 80-7042-376-5.
Podnázev :
Rok
*
:
2004
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
399
Strana od
*
:
311
Strana do
*
:
320
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7042-376-5
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Příprava učitelů primárního vzdělávání v ČR a budoucí plánování scénářů v Evropě
Sborník :
Název nakladatele
*
:
PdF OU
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Místo konání konference
*
:
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
needs analysis, communicative competence, European Language Portfolio, evaluation of study programmes
Popis v původním jazyce
*
:
Článek shrnuje výsledky dotazníkového šetření potřeb učitelů jazyků. Ve skupině účastnic dalšího vzdělávání učitelů bylo zjištěno, že výuka komunikativní kompetence tak, jak je navrhována v Evropském jazykovém portfoliu, působí značné obtíže. Ze závěrů průzkumu vyplývá potřeba zařadit práci se Společným evropským referenčním rámcem do výuky didaktiky, praktickéh jazyka i do systému dalšího vzdělávání učitelů.
Popis v anglickém jazyce
*
:
This article looks into English teachers´ needs, as they were perceived by participants of a life-long learning group. Analysis has shown that teachers feel insecure when developing pupils´ speaking. Assessing learners´communicative competence is another cause of frustration. Therefore,systematic work based on analysing criteria in the European Language Portfolio will be included into TEFL and language classes of a primary English teacher education programme.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000AGI
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}