OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název
*
:
Umění dialogu u studentů specializace dramatické výchovy
Citace :
Karaffa, J. Umění dialogu u studentů specializace dramatické výchovy.
In:
Priprava ucitelu pro primarni vzdelavani v CR a budouci scenare v Evrope.: Priprava ucitelu pro primarni vzdelavani v CR a budouci scenare v Evrope. 2004 PdF UO v Ostravě.
Ostrava: PdF UO v Ostravě, 2004. PdF UO v Ostravě, 2004. s. 287-300. ISBN 80-7042-376-5.
Podnázev :
Rok
*
:
2004
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
4
Strana od
*
:
287
Strana do
*
:
300
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7042-376-5
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Priprava ucitelu pro primarni vzdelavani v CR a budouci scenare v Evrope.
Sborník :
Název nakladatele
*
:
PdF UO v Ostravě
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Priprava ucitelu pro primarni vzdelavani v CR a budouci scenare v Evrope.
Místo konání konference
*
:
PdF UO v Ostravě
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
action research, skills of conducting of a dialogue by means of dramatic games, specialisation of dramatic training in elementary education, analysis of micro-performances (sketches), questionnaires and diary records
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek prezentuje výsledky akčního výzkumu zaměřeného na zjišťování vývoje dovedností k vedení dialogu v dramatických hrách u vybraných studentů, absolvujících předměty specializace dramatické výchovy ve studiu učitelství pro primární vzdělávání. Pro shromažďování výsledků byly použity na začátku a na konci akademického roku dotazníky a postupy kvalitativního výzkumu - otevřené kódování pro analýzu mikrovýstupů. Jde o porovnání výsledků kvantitativních (dotazníky) s kvalitativními údaji z analýzy mikrovýstupů a tím i jejich vzájemnou verifikaci. Nejdříve se stručně seznámíme s projektem výzkumu a následně s výsledky dotazníků, které porovnáme s výsledky otevřeného kódování.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The paper presents results of the action research focused on the identification of the development of skills of conducting of a dialogue by means of dramatic games, with a selected girl student, a new graduate from the specialisation of dramatic training in elementary education. For gathering the results together, the following procedures were applied: qualitative research for the analysis of micro-performances (sketches), questionnaires and diary records, at the beginning and at the end of the academic year. The research methods had a diagnostic function, too, to make possible to identify the existing level of own dispositions, experience and skills but also a motivating function, so that the students can find out which skills to develop, to be able to master the teaching practice in real life.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/04:A1000A17
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}