OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky (31100)
Název:
Transformace obsahu ve školní třídě: Vliv detailů výuky na strukturaci žákovské zkušenosti aktivním obsahem
Citace
Kohout, J., Stacke, V., Kuberská, M., Konečná, P., Ferdiánová, V., Mentlík, P., Slavík, J., Masopust, P. a Janík, T. Transformace obsahu ve školní třídě: Vliv detailů výuky na strukturaci žákovské zkušenosti aktivním obsahem.
In:
Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání 2023-09-05 Ústí nad Labem.
Brno: Masarykova univerzita, 2023. s. 142-145. ISBN 978-80-280-0359-3.
Podnázev
Rok vydání:
2023
Obor:
Počet stran:
4
Strana od:
142
Strana do:
145
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-280-0359-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání
Sborník:
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Název konference:
Místo konání konference:
Ústí nad Labem
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
learning environment, cognitive changes, semantic and logical structure of knowledge
Popis v původním jazyce:
Příspěvek navazuje na loňskou zprávu, je též zaměřen na problematiku působení učebního prostředí na kognitivní změny žákovské zkušenosti. Nyní jsme detailně zkoumali přetváření významové a logické struktury znalostí pod vlivem podnětů z učebního prostředí v návaznosti na žákovské zdůvodňování poznatků. Bylo zjištěno, že struktury znalostí u zkoumaných žáků jsou často málo stabilní a zdůvodňování poznatků je spojeno s chybami způsobenými malou hloubkou porozumění.
Popis v anglickém jazyce:
The paper builds on last year’s report. It is also focused on the issue of the influence of the learning environment on the cognitive changes of the pupil’s experience. We have now examined in detail the transformation of the semantic and logical structure of knowledge in connection with the pupil’s reasoning of knowledge. It has been found that the knowledge structures are often not stable enough and the reasoning of knowledge is associated with errors due to a low depth of understanding.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/23:A2402NMW
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules