OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Vztah dyslexie a čtení not
Citace
MAZUREK, J. Vztah dyslexie a čtení not.
In:
mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2018: anáčkiana 2018: sborník z 34. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2018 2018-05-31 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2019. s. 201-206. ISBN 978-80-7599-090-7.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
201
Strana do:
206
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7599-090-7
Kód ISSN:
Název sborníku:
anáčkiana 2018: sborník z 34. ročníku mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2018
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
mezinárodní muzikologické konference Janáčkiana 2018
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Dyslexia - musical dyslexia - basic rules for modifying music notation for individuals with dyslexia
Popis v původním jazyce:
Text přináší vhled do problematiky vztahu specifických poruch učení a čtení not, tzv. notové dyslexie. Základem je srovnání dyslektických obtíží projevujících se při práci s textem a při osvojování a reprodukci notového zápisu. V závěrečné části autor formuluje základní pravidla úpravy notového zápisu pro jedince s dyslexií.
Popis v anglickém jazyce:
Out text brings a short insight into the relationship between specific learning disabilities and note reading, the so-called note dyslexia. The basis is a comparison of dyslexic difficulties manifested when working with text and when learning and reproducing music notation. In the final section, the author formulates basic rules for modifying music notation for individuals with dyslexia.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A2402NIT
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules