OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Title:
Sledování aktivity studentů při online distanční výuce
Citace
Fojtík, R. Sledování aktivity studentů při online distanční výuce.
In:
V.Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov: V.Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov 2004-03-26 Nitra, Slovensko.
Nitra, Slovensko: FPV UKF Nitra, 2004. FPV UKF Nitra, 2004. s. 294-298. ISBN 80-8050-670-1.
Subtitle
Publication year:
2004
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
294
Page to:
298
Form of publication:
ISBN code:
80-8050-670-1
ISSN code:
Proceedings title:
V.Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov
Proceedings:
Publisher name:
FPV UKF Nitra
Place of publishing:
Nitra, Slovensko
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
V.Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov
Místo konání konference:
Nitra, Slovensko
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
e-learning; online courses; activity
Annotation in original language:
Je známo, že aktivní přístup studentů během výuky vede jednoznačně k lepším a kvalitnějším studijním výsledkům. Studijní prostředí, ve kterém je výuka vedena, by proto mělo aktivitu studentů co nejvíce podporovat. Například pomocí inspirujícího prostředí a různých podnětů ze strany vyučujícího. Role vyučujícího je v této oblasti velmi důležitá. Pedagog svým působením může vytvářet velmi aktivní a činorodé prostředí, nebo naopak přivádí studenty do role pasivním posluchačů. Podněcování studentovy aktivity a stimulace jeho práce je u distanční formy obtížnější než u klasické prezenční výuky, kde vyučující je se svými studenty v bezprostředním kontaktu. Aktivizace je důležitá i z hlediska zvýšení počtu studentů, kteří budou distanční kurz úspěšně absolvovat. Sledování aktivity jednotlivých studentů v rámci distančních online kurzů vyžaduje rovněž jiné prostředky a metody práce než během prezenčního studia.
Annotation in english language:
e-learning, online kurz, aktivita
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules