OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Úvodní fáze profesní přípravy budoucích učitelek mateřských škol na PdF OU.
Citace : Burkovičová, R. Úvodní fáze profesní přípravy budoucích učitelek mateřských škol na PdF OU.. In: Aktuální proměny a vize v předškolní výchově.: Aktuální proměny a vize v předškolní výchově 2004-05-07 OdF Univerzita Hradec Králové. PdF Univerzita Hradec Králové: GAUDEAMUS UHK Hradec králové, 2004. GAUDEAMUS UHK Hradec králové, 2004. s. 9-15. ISBN 80-7041-930-X.
Podnázev :
Rok * : 2004
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 7
Strana od * : 9
Strana do * : 15
Forma vydání * :
Kód ISBN * : 80-7041-930-X
Kód ISSN :
Název sborníku * : Aktuální proměny a vize v předškolní výchově
Sborník : Národní
Název nakladatele * : GAUDEAMUS UHK Hradec králové
Místo vydání * : PdF Univerzita Hradec Králové
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Aktuální proměny a vize v předškolní výchově.
Místo konání konference * : OdF Univerzita Hradec Králové
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
undergraduate preparing teacher nursery schools., bases., motivation, discursus., seminar duties., questionary.
Popis v původním jazyce * :
Profesní příprava studentů ve studijním oboru učitelství pro MŠ je na PdF OU prováděná pedagogicko-reflexním modelem. Začíná diagnostikováním dosavadní motivace ke studiu a k profesi učitele vstupním řízeným rozhovorem, seminárními úkoly a motivačním dotazníkem. Východisky jsou studentovy prekoncepty přístupu k dítěti a jeho očekávání směrem ke studiu a k budoucí profesi.
Popis v anglickém jazyce * :
Vocational preparation students in educational branch of the teaching for nursery schools is provided at PdF OU by pedagogical - reflective model. It begins diagnosed present motivation to study and to proffesion of the teacher by the entering controlled interview, seminar duties and motivational questionary. Starting points are students preconception to approach to the children and his expectation way to studies and future proffesion.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/04:A10009E1

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}