OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název * : Individuální akční výzkumy a podpora osobnostního rozvoje studentů sociální pedagogiky
Citace : Richterová, B. Individuální akční výzkumy a podpora osobnostního rozvoje studentů sociální pedagogiky. In: K. Liberčanová, I. Šuhajdová. Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí. 1. vyd. Trnava: Trnavská univerzita v Trnave, 2022. s. 65-79. 1. ISBN 978-80-568-0533-6.
Podnázev :
Rok * : 2022
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-568-0533-6
Název knihy v originálním jazyce * : Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí
Název edice a číslo svazku * : 1
Místo vydání * : Trnava
Název nakladatele * : Trnavská univerzita v Trnave
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu : K. Liberčanová, I. Šuhajdová
Počet stran * : 19
Počet stran knihy * : 176
Strana od * : 65
Strana do * : 79
Počet výtisků knihy * :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
action research, social pedagogy, personality and social development
Popis v původním jazyce * :
Kapitola je členěna na dvě části. V první si představíme akční výzkum a jeho potenciál pro osobnostně sociální rozvoj. V druhé části se seznámíme s projektem, jehož cílem bylo pracovat na osobnostně sociálním rozvoji studentek prostřednictvím realizace individuálních akčních výzkumů a zjistit možnosti a limity této výzkumné práce. Projekt nebude představován formou výzkumné zprávy , ale spíše jako inspirace pro realizaci akčních výzkumů studentů v rámci pregraduální přípravy pedagogů. Z hlediska metodologického přístupu se jedná o inovativní způsob práce v oblasti osobnostního rozvoje. Nezkoumá cíleně jen zkušenosti s osobnostními limity a problematické situace studentů v sociálně pedagogické praxi, ale pracuje s tématy studentů, ve vymezeném časovém kontextu ve všech prostředích, ve kterých se vyskytují.
Popis v anglickém jazyce * :
The chapter is divided into two parts. In the first, we introduce action research and its potential for personal and social development. In the second part, we introduce a project that aimed to work on the personal-social development of female students through the implementation of individual action research and to identify the possibilities and limits of this research work. The project will not be presented in the form of a research report , but rather as an inspiration for conducting action research on students in the context of undergraduate teacher training. In terms of methodological approach, it is an innovative way of working in the field of personal development. It does not just purposefully explore students' experiences of personal limitations and problematic situations in social pedagogical practice, but works with students' themes, in a defined time context, in all the settings in which they occur.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/22:A2302IZ4

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}