OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název
*
:
Komunikace a škola (Komunikace versus systém při školní výuce mateřštiny)
Citace :
Svobodová, J. Komunikace a škola (Komunikace versus systém při školní výuce mateřštiny).
In:
Komunikácia a text: Komunikácia a text 2001-11-15 Prešov.
Prešov: Prešovská univerzita, 2003. Prešovská univerzita, 2003. s. 85-90. ISBN 80-89038-21-2.
Podnázev :
Rok
*
:
2003
Obor
*
:
Jazykověda
Počet stran
*
:
6
Strana od
*
:
85
Strana do
*
:
90
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-89038-21-2
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Komunikácia a text
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Prešovská univerzita
Místo vydání
*
:
Prešov
Stát vydání :
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference :
Komunikácia a text
Místo konání konference
*
:
Prešov
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
communicative linguistics; language system; mother tongue truition at school; didactics of the Czech language and its variations; communicative competence of pupils
Popis v původním jazyce
*
:
Autorka konstatuje, že donedávna se mateřský jazyk předkládal ve školních učebnicích především deskriptivně z pohledu systému, jeho regulí, paradigmat a výjimek z nich. Hledá a objasňuje způsob, jak dospět k účinné a užitečné symbióze komunikace a výuky jazykového systému, aby cílem byla posílená a obohacená komunikační kompetence žáků.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Contrary to the way the mother tongue has been presented at schools predominantly as a description of rules, paradigms, and exceptions, the present paper is an attempt at seeking an efficient and useful symbiosis of communication and mother-tongue truition with the aim of richer multilevel communicative competence of pupils.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/03:00000028
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}