OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Konstruktivní práce s chybou v tématu „Vyčíslování rovnic redoxních reakcí“
Citace
Kričfaluši, D. a Bartoňová, M. Konstruktivní práce s chybou v tématu „Vyčíslování rovnic redoxních reakcí“.
In:
Janík, T.,J. Slavík,T. Češková,M. Bartoňová,I. Budínová,L. Feřt,M. Horniaková,A. Hošpesová,J. Husák,M. Jáč,J. Kohout,P. Konečná,D. Kričfaluši,M. Kuberská,P. Masopust,P. Mentlík,E. Minaříková,P. Najvar,A. Nohavová,M. Píšová,L. Rokos,V. Stacke,S. Štěpáník,K. Tomešková,T. Topolovská,M. Vavroš a M. Vrhel..
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách.
1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. s. 323-341. ISBN 978-80-280-0241-1.
Podnázev
Rok vydání:
2022
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-280-0241-1
Název knihy v originálním jazyce:
Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách
Název edice a číslo svazku:
neuvedeno
Místo vydání:
Brno
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
1.:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Janík, T.,J. Slavík,T. Češková,M. Bartoňová,I. Budínová,L. Feřt,M. Horniaková,A. Hošpesová,J. Husák,M. Jáč,J. Kohout,P. Konečná,D. Kričfaluši,M. Kuberská,P. Masopust,P. Mentlík,E. Minaříková,P. Najvar,A. Nohavová,M. Píšová,L. Rokos,V. Stacke,S. Štěpáník,K. Tomešková,T. Topolovská,M. Vavroš a M. Vrhel.
Počet stran:
19
Počet stran knihy:
400
Strana od:
323
Strana do:
341
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
didactic case study; productive culture of teaching and learning; didactics
Popis v původním jazyce:
Kniha představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.
Popis v anglickém jazyce:
The book introduces the issue of productive culture of teaching and learning in broader didactical context. In the first part of the book, three areas of productive culture of teaching and learning are as theoretical framework presented: 1. clarity, structure, coherence, 2. cognitive activation, instrumentalization, semantization, 3. Supportive learning environment. The second part of the book presents 17 didactic case studies that have been developed by teams that consisted of researchers and teachers from schools. The aim of didactic case studies is to highlight key areas of productive culture of teaching and learning.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules