OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název * : Vztah jako podmínka intervence při práci s ohroženými dětmi v edukačních a reedukačních procesech
Citace : Richterová, B., Kubíčková, H. a Štenclová, V. Vztah jako podmínka intervence při práci s ohroženými dětmi v edukačních a reedukačních procesech. In: Mezinárodní konference Mládež a hodnoty. OLOMOUC: UPOL, CMTF. 2022.
Podnázev :
Rok : 2022
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : OLOMOUC
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Mezinárodní konference Mládež a hodnoty
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : UPOL, CMTF
Klíčová slova anglicky :
child at risk, pedagogical intervention
Popis v původním jazyce :
Za ohrožené dítě je možné považovat takové, které nemá uspokojeny základní potřeby nebo mu nenaplnění těchto potřeb hrozí. Příspěvek představuje výstup z analýzu rozhovorů s 26 pracovníky, kteří s těmito dětmi pracují. Cílem je identifikovat a porozumět užívaným intervencím pracovníků při práci s ohroženými dětmi. Bylo využito otevřeného kódování a následné tematické analýzy. Rozhovory byly vedeny s osmi vychovateli v dětském domově, osmi poradenskými a terapeutickými pracovníky a deseti pedagogy ze základní školy. Byly identifikovány významné aspekty intervencí, které se na jednu stranu lišily v návaznosti na zaměření participantů. Na stranu druhou se ukázal společný jmenovatel těchto intervencí, a to kvalita navázaného vztahu.
Popis v anglickém jazyce :
A child may be considered at risk if his or her basic needs are not met or are at risk of not being met. This paper presents the outcome of an analysis of the interviews with 26 workers who work with these children. The aim is to identify and understand the interventions used by workers when working with children at risk. Open coding and subsequent thematic analysis were used. The interviews were conducted with eight educators in a children's home, eight counselling and therapy workers and ten primary school teachers. Significant aspects of the interventions were identified which varied according to the focus of the participants. On the other hand, a common denominator of these interventions emerged, namely the quality of the relationship established.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}