OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název:
Reflektovaný osobní deník: podpora procesu učení se
Citace
Richterová, B. Reflektovaný osobní deník: podpora procesu učení se.
In:
ČAPV: PROMĚNY VÝCHOVY A V ZDĚLÁVÁNÍ A JEJICH REFLEXE V PEDAGOGICKÉM V ÝZKUMU 2022-08-29 Praha-Babice.
Brno: Masarykova univerzita, 2022. s. 256-258. ISBN 978-80-280-0090-5.
Podnázev
Rok vydání:
2022
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
3
Strana od:
256
Strana do:
258
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-280-0090-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
PROMĚNY VÝCHOVY A V ZDĚLÁVÁNÍ A JEJICH REFLEXE V PEDAGOGICKÉM V ÝZKUMU
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Masarykova univerzita
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ČAPV
Místo konání konference:
Praha-Babice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
reflected personal journal, content analysis of concepts, learning process
Popis v původním jazyce:
V oblasti rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů i pedagogů se jeví jako jedna z možností práce s reflektovaným osobním deníkem. V odborné literatuře je možné nalézt dílčí informace, kterým chybí zastřešující přehled možností práce s tímto nástrojem. Na základě obsahové analýzy konceptů dostupných v odborné literatuře příspěvek představuje, jaká jsou specifika využití reflektovaného osobního deníku v oblasti učení se. Představuje šest kategorií včetně nejvyššího stupně potenciálu vybraného nástroje.
Popis v anglickém jazyce:
With respect to of the development of personal and social competencies of students and teachers, working with a reflected personal journal seems to be one of the possibilities. While scholarly literature provides some limited information, an overarching overview of the possibilities of working with this tool is lacking. Based on the content analysis of the concepts available in the literature, the paper presents the specifics of the use of a reflected personal journal in the field of learning. It discusses six categories, including the highest degree of potential of the tool in question.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules