OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra fyziky (31300)
Title:
eLearning a styly učení
Citace
Mechlová, E. a Malach, J. eLearning a styly učení.
In:
Belcom03: Belcom03 Praha.
Praha: ČVUT, 2003. ČVUT, 2003.
Subtitle
Publication year:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
Page to:
Form of publication:
ISBN code:
ISSN code:
Proceedings title:
Belcom03
Proceedings:
Publisher name:
ČVUT
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Belcom03
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
eLearning by měl být orientován na individuálního uživatele. Při tvorbě vzdělávacích programů je nezbytná integrace pedagogické a psychologické teorie s jejich obsahovou stránkou, která teprve zajistí efektivní využití bohatých vzdělávacích potencialit soudobých prostředků ICT. Tento přístup umožní reálnou individualizaci učení s respektováním různorodosti osobních stylů učení, odlišností procesů myšlení, vstupní úrovně vzdělání i s ohledem na rozdílnou motivaci ke vzdělávání a diferencovaná individuální očekávání vzdělávajících se jedinců. Příspěvek stručně sumarizuje poznatky o základních přístupech ke stanovování stylů učení. Přináší nové pohledy na inteligenci člověka a naznačuje jejich uplatnění v oblasti eLearningu. Konkrétně jsou prezentovány jednotlivé dimenze inteligence člověka, jejich obecné projevy v procesech individuálního učení, způsoby jejich rozpoznávání a možnosti jejich uplatnění při tvorbě a užití eLearningových programů.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules