OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Reflektovaná asistentská praxe
Citace : Červenková, I. Reflektovaná asistentská praxe. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-80-7599-055-6
Místo vydání : Ostrava
Náklad : 100
Název nakladatele : Ostravská univerzita
Počet stran : 118
Klíčová slova anglicky :
reflected practice, beginner teacher
Popis v původním jazyce :
Studijní text byl napsán pro studenty bakalářských studijních oborů. Vycházíme z předpokladu, že studenti ještě neabsolvovali žádnou didakticky orientovanou disciplínu, a tak konají praxi v podobě pozorování. V průběhu hospitací pořizují studenti časové snímky každé výukové jednotky s konkrétním cílem. Každé pozorování je zaměřeno na konkrétní didaktické téma, které studenti následně v protokole interpretují. Zároveň plní reflektivní korespondenční úkoly.
Popis v anglickém jazyce :
The study text was written for students of bachelor's study fields. We assume that students have not yet completed any didactically oriented discipline, and so they practice in the form of observation. During the observations, students take time pictures of each teaching unit with a specific goal. Each observation is focused on a specific didactic topic, which students then interpret in the protocol. At the same time, he performs reflective correspondence tasks.
Typ zdroje financování výsledku : Rámcové programy EK
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}