OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra fyziky (31300)
Název * : Učíme nadané žáky správně?
Citace : Škrabánková, J. Učíme nadané žáky správně?. In: Podpora nadaných žáků na Mladoboleslavsku. Mnichovo Hradiště: MAP, Mnichovo Hradiště. 2022.
Podnázev :
Rok : 2022
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Mnichovo Hradiště
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Podpora nadaných žáků na Mladoboleslavsku
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : MAP, Mnichovo Hradiště
Klíčová slova anglicky :
Cognitive abilities, giftedness, class team, teaching strategies
Popis v původním jazyce :
Každý žák je jiný, vyvíjí se a dospívá. Nadaní žáci nejsou výjimkou. Jejich jinakost je však obvykle hlubší, prožívání citlivější a vnímavost zostřenější. Nehledě na jejich vyšší kognitivní schopnosti. Toto vše klade velké nároky na učitele. A to nejen po stránce znalostí oborů, které vyučují nebo po stránce pochopení specifik a potřeb nadaných žáků, ale také z hlediska vedení třídního kolektivu, jehož je nadaný žák součástí. Cílem semináře bude společně s účastníky odhalit základní postupy a strategie, jak ve výuce pracovat s nadanými žáky a jak se k nim chovat.
Popis v anglickém jazyce :
Every student is different, evolving and growing up. Gifted students are no exception. However, their otherness is usually deeper, their experience more sensitive and their receptivity sharpened. Despite their higher cognitive abilities. All this places great demands on teachers. Not only in terms of knowledge of the disciplines they teach or in terms of understanding the specifics and needs of gifted students, but also in terms of leading the class team of which the gifted student is a part. The aim of the seminar will be to reveal the basic procedures and strategies for working with gifted students and how to treat them in the classroom.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}