OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky (31100)
Název * : The Most Common Mathematical Mistakes in the Teaching of Scientific Subjects at Secondary Schools
Citace : Václavíková, Z. The Most Common Mathematical Mistakes in the Teaching of Scientific Subjects at Secondary Schools. In: 13th ISAAC Congress. Ghent: Ghent University. 2021.
Podnázev :
Rok : 2021
Obor : Obecná matematika
Místo konání : Ghent
Stát konání akce : Belgické království
Název akce : 13th ISAAC Congress
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Ghent University
Klíčová slova anglicky :
inquiry-based learning; mistake; equality relation; rounding; decimal notation
Popis v původním jazyce :
Mathematics is a subject with perhaps the greatest overlap with other fields, especially the natural sciences. As a secondary e˙ect of a project focused on creating and piloting problem tasks in the field of chemistry and physics, utilizing inquiry-based learning, we observed the most common mathematical mistakes and conceptual errors that are made by students using mathematical knowledge in other areas of the natural sciences. A total of 40 problem tasks were created and verified in cooperation with secondary-school teachers of physics and chemistry and more than 650 solutions by student were qualitatively assessed. The paper will present the most common mistakes and errors repeated across all tasks and compare their occurrence between teachers who have and do not have mathematics as a secondary subject. The mistakes and errors will also be explained from a mathematical point of view and a proposal will be outlined on how to innovate the teaching of mathematics in secondary schools. This should lead to the correct understanding of the issues and the elimination of the errors found by this research.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}