OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Domácí pracoviště * : Katedra anglického jazyka s didaktikou (45180)
Název * : Obuka mentora. Materijali i zadaci
Citace : Radulović, B., Cindlerová, I., Csehiová, A., Đukičin Vučković, S., Entlová, G., Gadušová, Z., Gál, G., Guziurová, T., Hašková, A., Holečková, L., Horváth, K., Ivanović Bibić, L., Jovanović, T., Klimszová, S., Knežević, L., Kovács, L., Krpálková Krelová, K., Lomnický, I., Malá, E. a Mogyorósi, Z. et al. Obuka mentora. Materijali i zadaci. 2022.
Podnázev :
Rok : 2022
Obor : Pedagogika a školství
Kód ISBN : 978-86-499-0269-5
Místo vydání : Novi Sad, Srbsko
Náklad : 100
Název nakladatele : Univerzitet u Novom Sadu
Počet stran : 174
Klíčová slova anglicky :
mentor, mentee, training, materials, tasks
Popis v původním jazyce :
Priručnik predstavlja jedan od rezultata Erasmus+ projekta broj 2020-1-SK01-KA201-078250 Obuka mentora (Mentor Training, MENTRA) od strane tima partnera na projektu sa šest univerziteta – Univerzitet Konstantin Filozof u Nitri (koordinator projekta), Univerzitet Janoš Seli u Komarnu (Slovačka), Univerzitet u Ostravi (Češka), Univerzitet za ekonomiju i biznis u Pragu (Češka), Karoli Eszterhazi katolički Univerzitet u Egeru (Mađarska) i Univerzitet u Novom Sadu (Srbija). Materijal je osmišljen sa dvojakim ciljem, da predstavlja priručnik i radnu svesku. Kao priručnik nudi rezime praktičnih uputstva, smernica, preporuka i inspirativnih saveta o tome kako voditi nastavnika početnika, dok se kao radna sveska može koristiti za praćenje i evaluaciju rada nastavnika pripravnika. Takođe, zadaci su formulisani tako da imaju za cilj da motivišu nastavnike za samorefleksiju, da promisle kako su do sada vodili svoje početnike, šta bi poboljšalo njihovu komunikaciju sa nastavnikom pripravnikom i kako bi njihovu saradnju učinili efikasnijom. Priručnik se sastoji od šest poglavlja koja sadrže najproblematičnije oblasti sa kojima se suočavaju i mentori i nastavnici pripravnici. To uključuje teme kao što su osnove mentorsva, odnos između mentora i nastavnika pripravnika, proces profesionalne socijalizacije nastavnika pripravnika i razvoj karijernog identiteta, pružanje podrške samorazvoju nastavnika i refleksivno razmišljanje, inovacije u obrazovanju, komunikacija i upravljanje mentorskim radom. Izbor tema je autentičan i ne predstavlja zatvorenu sliku mentorstva.
Popis v anglickém jazyce :
The book was created as one of the outputs of the Erasmus+ project No. 2020-1-SK01-KA201-078250Mentor Training (MENTRA) by the team of the project partners from six universities – Constantine the Philosopher University in Nitra (the coordinator of the project) and J. Selye University in Komarno (Slovakia), University of Ostrava in Ostrava and University of Economics and Business in Prague (the Czech Republic), University of Novi Sad in Novi Sad (Serbia), and K. Esterhazy Catholic University in Eger (Hungary). It is both a textbook and a workbook and primarily pursues two goals. On the one hand, it offers a summary of practical instructions, guidelines, recommendations and inspiring hints on how to guide a novice teacher. On the other hand, it sets up a rear-view mirror for the mentor. The set of tasks motivates them to self-reflection, to think about how they have guided their novices so far, what would improve their mutual communication, and how their cooperation could be made more effective. The textbook consists of six chapters mapping the most serious problem areas, which both mentors and their mentees face. These include such topics as fundamentals of mentoring, relationship between mentor and mentee, the process of novice teacher professional socialization and development of career identity, supporting the teacher self-development and reflective thinking, innovation in education, communication and management of mentoring work. The choice of topics does not claim to be complete, but to be authentic.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}