OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : výzkumná zpráva (V)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název * : Wellbeing učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy
Citace : Cisovská, H., Polánková, L. a Janebová, E. Wellbeing učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy. 2021.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Druh výzkumné zprávy * : S
Kód ISBN * : 978-80-85038-10-1
Číslo verze :
Místo vydání * : Brno
Počet stran : 41
Název objednatele : Lužánky- středisko volného času Brno, příspěvková organizace
Klíčová slova anglicky * :
Well-being; Education; Research; Drama in Education
Popis v původním jazyce * :
Realizovaný kvalitativní výzkum představuje sondu do pojetí wellbeingu vybraných učitelů a vedoucích pracovníků ze tří základních škol, kteří se v rámci projektu To be or not to be well? – Drama and Theatre in Education, který probíhal v letech 2019-2022 s podporou programu Evropské unie Erasmus+, účastnili vzdělávacího semináře z oblasti dramatické výchovy ve Středisku volného času Lužánky. Pomocí čtrnácti polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s časovým odstupem se šesti informanty, které byly analyzovány prostřednictvím metody interpretativní fenomenologické analýzy, zodpovídáme otázky: Jak vybraní učitelé a vedoucí pracovníci základních škol zapojení do projektu To Be reflektují svůj wellbeing na škole, kde učí? Jak podle vybraných učitelů a vedoucích pracovníků škol zapojených do projektu To Be může dramatická výchova přispívat k rozvoji wellbeingu u učitelů a žáků?
Popis v anglickém jazyce * :
The realised qualitative research, which falls under the international Erasmus + project, To be or not to be well? - Drama and theatre in education uses drama and theatre methods in education for the development of wellbeing of pupils and teachers in schools. The research functions as a probe into how selected teachers and school management workers understand wellbeing. The research subjects from three different primary schools have attended a seminar on Drama in Education in the The Lužánky Leisure Time Activity Centre as part of the aforementioned project. Through the use of the IPA (Interpretative Phenomenological Analysis) method, we have analysed fourteen semi-structured interviews with six research informants to answer these questions: How do primary school teachers and management workers who took part in the To Be project reflect on the well-being in their schools? According to the primary school teachers and management workers who took part in the To Be project, how can Drama in Education aid in the development of the well-being of teachers and pupils?
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}