OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : uspořádání konference(M), workshopu(W)
Domácí pracoviště * : Katedra hudební výchovy (45010)
Název * : Rozvojový přípravný kurz z hudební výchovy 2019
Citace : Ševčíková, V. Rozvojový přípravný kurz z hudební výchovy 2019: Rozvoj pedagogických kompetencí v rámci vlastních činnostních aktivit v oblasti hudby [Workshop]. Ostrava, Česká republika. 2019.
Podnázev :
Rozvoj pedagogických kompetencí v rámci vlastních činnostních aktivit v oblasti hudby
Rok * : 2019
Obor * : Pedagogika a školství
Typ záznamu : Uspořádání workshopu
Místo konání * : Ostrava
Stát konání * : CZ
Datum zahájení * :
Datum ukončení * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Počet účastníků * : 40
Počet zahraničních účastníků * : 0
Klíčová slova anglicky * :
OU students, full-time and part-time study of Teacher Training for Kindergartens and full-time and part-time forms of Teacher Training for Primary Schools, music activities, practical training, consultations.
Popis v původním jazyce * :
Posluchači přijatí ke studiu prezenční a kombinované formy studia Učitelství pro MŠ a prezenční i kombinované formy studia Učitelství pro I. stupeň základních škol bez talentových přijímacích zkoušek přicházejí na vysokou školu z různých typů středních škol (od učebních oborů s maturitou, přes gymnázia a střední pedagogické školy až ke konzervatořím). Úroveň jejich speciální oborové přípravy v oblasti hudby se tudíž výrazně liší. Hudební vzdělání je navíc nejvýznamněji rozvíjeno dlouhodobou individuální přípravou studentů mimo rámec středoškolské přípravy, tj. v oblasti mimoškolních aktivit na ZUŠ či v soukromé hudebně vzdělávací sféře. Dílčí hudební schopnosti, dovednosti a postoje studentů navíc nebyly prověřeny zkouškou, a tudíž jim nebyla poskytnuta reálná možnost autoevaluace a autokorekce. Přechod posluchačů do vysokoškolského prostředí je proto velmi často provázen osobními selháními, která se nejčastěji projevují již v průběhu 1. studijního semestru, a to zejména v oblasti hudebně teoretické (v disciplíně hudební nauka) a v instrumentální hře, resp. ve hře na klavír. Realizovaný kurz je veden snahou eliminovat jmenované nedostatky formou rozvojového přípravného kurzu. Tyto jsou určeny výhradně těm zájemcům z řad nově přijatých studentů, kteří si uvědomují vlastní nedostatky v oblasti oborové přípravy a chtějí je na základě osobní intenzívní konzultace se specialisty co nejdříve odstranit. Kurz klade na základě oborové specifikace velký důraz na individualizovaný přístup ke každému přihlášenému frekventantu.
Popis v anglickém jazyce * :
Students admitted to the study of full-time and combined forms of study Teacher Training for Kindergartens and full-time and combined forms of study Teacher Training for Primary Schools without talent entrance exams come to university from various types of secondary schools (from vocational schools with high school diploma, through grammar schools and schools to conservatories). The level of their special training in music therefore varies considerably. In addition, music education is most significantly developed by long-term individual training of students outside of secondary school preparation, ie in the area of ​​extracurricular activities at art schools or in the private music education sphere. In addition, students' partial musical abilities, skills and attitudes were not tested, and therefore they were not given a real opportunity for self-evaluation and self-correction. The transition of students to the university environment is therefore very often accompanied by personal failures, which most often manifest themselves during the 1st semester, especially in the field of music theory (in the discipline of music theory) and in instrumental playing, respectively. in the piano. The implemented course is driven by an effort to eliminate the aforementioned shortcomings in the form of a development preparatory course. These are intended exclusively for those interested from the ranks of newly admitted students who are aware of their own shortcomings in the field of professional training and want to eliminate them as soon as possible on the basis of personal intensive consultation with specialists. Based on the field specification, the course places great emphasis on an individualized approach to each registered student.
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}