OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra hudební výchovy (45010)
Název * : „Já a můj Rom“ aneb Jsme sběratelé příběhů, ale opravdu jim rozumíme?!
Citace : Ševčíková, V. „Já a můj Rom“ aneb Jsme sběratelé příběhů, ale opravdu jim rozumíme?!. In: Fórum prevence IV. Ostrava: Prevalis, z. s. 2019.
Podnázev :
Rok : 2019
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Ostrava
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Fórum prevence IV.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Prevalis, z. s
Klíčová slova anglicky :
Romipen, my story, specific features of the Roma mentality - experiencing time and space, preferring enjoyment, internalization of a dream, social communication, family upbringing and the negation of individualism, methodical procedures of school work with Roma children, contemporary Czech school.
Popis v původním jazyce :
Půjdeme cestou od reálných nejen školních příběhů k „duši Romů“, tedy k esenciálním pilířům specifických rysů romské mentality, a dále k didaktickým zobecněním ve smyslu klíčových metodických postupů důležitých pro edukační práce s romskými dětmi v prostoru současné české školy. Porozumět příběhům totiž znamená nejen porozumět stereotypizovaným situacím, vzorcům chování a emoční schematizaci Romů, ale především porozumět sám sobě jako učiteli drceném v soukolí mlýnských kamenů jménem školský systém, romství, profesní prestiž a lidská tvář. V závěru přednášky budeme vyprávět i svůj vlastní příběh na téma „Já a můj Rom“.
Popis v anglickém jazyce :
VWe will go the way from real not only school stories to the "soul of the Roma", ie to the essential pillars of specific features of the Roma mentality, and to didactic generalizations in terms of key methodological procedures important for educational work with Roma children in today's Czech school. Understanding stories means not only understanding stereotyped situations, patterns of behavior and emotional schematization of the Roma, but above all understanding oneself as a teacher crushed in the millstones by the name of the school system, Roma, professional prestige and the human face. At the end of the lecture we will tell our own story on the topic "Me and my Roma".
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}