OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Paradigmatická východiska gradovaných učebních úloh jako formy podpory žákova učení
Citace : Seberová, A. Paradigmatická východiska gradovaných učebních úloh jako formy podpory žákova učení. In: Speciálněpedagogická výroční konference: 25 let studia speciální pedagogiky, 20 let od jejího založení a v pořadí již 10. vědecká odborná konference. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity. 2021.
Podnázev :
Rok : 2021
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Speciálněpedagogická výroční konference: 25 let studia speciální pedagogiky, 20 let od jejího založení a v pořadí již 10. vědecká odborná konference
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
learning task; Bloom taxonomy; graded learning task; sociocognitive theory of learning; socioconstructivist theory of learning
Popis v původním jazyce :
V příspěvku budou představena teoretická východiska, ze kterých vycházíme při řešení výzkumného úkolu v rámci projektu TAČR TL05000097 Význam gradovaných učebních úloh v rozvoji a diagnostice znalostí žáků mladšího školního věku. Diskutovány budou zejména sociokognitivní a sociokonstruktivistické teorie učení a vývoje lidské psychiky.
Popis v anglickém jazyce :
The paper will present the theoretical basis on which we are based in solving the research task within the project TAČR TL05000097 The importance of graded learning tasks in developing and assessing knowledge of young learners. Sociocognitive and socioconstructivist theories of learning and development of the human psyche will be discussed.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}