OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra romanistiky (25500)
Název * : Cómo tratar temas sensibles o polémicos en clase de español LE/L2
Citace : García Guirao, P. Cómo tratar temas sensibles o polémicos en clase de español LE/L2. redELE revista electrónica de didáctica del español lengua extranjera. 2021, 33(1), ISSN 1571-4667.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1571-4667
Oficiální název periodika * : redELE revista electrónica de didáctica del español lengua extranjera
Stát vydavatele periodika * : Španělské království
Svazek periodika * : 33
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 20
Strana od * : neuvedeno
Strana do * : neuvedeno
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
Learning activities, world knowledge, colloquial Spanish, curriculum (curricular) design,teachers? development, interculturality & The Common European Framework ofReference for Languages.
Popis v původním jazyce * :
Este artículo de reflexión pretende, en primer lugar, establecer qué temas podemos incluir bajo el rótulo de “temas sensibles o polémicos”, esto es, qué definición se ajusta mejor a esos contenidos controvertidos. En segundo lugar, analizaremos algunos casos concretos experimentados por el autor en sus clases, sobre todo, en República Checa y en Reino Unido, y una serie de lecciones o moralejas sacadas de esos casos. En tercer lugar, estableceremos un sencillo protocolo a seguir antes, durante y después de la clase para así prevenir situaciones incomodas al acometer “temas sensibles o polémicos”. Por último, veremos hasta qué punto la inclusión de “temas sensibles o polémicos” en clase de español LE/L2 no solo hace mejorar las competencias lingüísticas de los estudiantes sino también sus destrezas o habilidades blandas tales como la empatía, el pensamiento crítico, la facilidad de comunicación, la creatividad, el trabajo en equipo y el respeto a las diferentes opiniones, entre muchas otras.
Popis v anglickém jazyce * :
The first aim of this work is to establish what topics fall under the label of “sensitive or controversial topics”, that is, which definition comes to terms better with these controversial contents. Secondly, we will analyse some specific cases experienced by the author in his classes, especially in the Czech Republic and the United Kingdom, and a series of lessons or morals taken from those cases. Thirdly, we will establish a simple protocol to follow before, during and after a class in order to prevent awkward situations when tackling “sensitive or controversial issues”. Finally, we will study to what extent the inclusion of “sensitive or controversial topics” in a L2 Spanish class not only improves the language skills of learners but also their soft skills, such us empathy, critical thinking, ease of communication, creativity, teamwork and respect for different opinions, among many others.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/21:A2202CSD

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}