OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název
*
:
Evaluace jako prostředek iniciování změn a rozvoje školy
Citace :
Seberová, A. Evaluace jako prostředek iniciování změn a rozvoje školy.
In:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21.století .
Ostrava: Ostravská univerzita, 2000. Ostravská univerzita, 2000. s. 255-274. ISBN 80-7042-170.
Podnázev :
Rok
*
:
2000
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
Strana od
*
:
255
Strana do
*
:
274
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7042-170
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21.století
Sborník :
Název nakladatele
*
:
Ostravská univerzita
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Místo konání konference
*
:
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
evaluation;self-evaluation;quality, effectiveness;efficiency; value;evaluation criteria; sings; quality indicators
Popis v původním jazyce
*
:
Článek je zaměřen na objasnění podstaty a smyslu evaluačních a autoevaluačních procesů v prostředí školy. Snaží se proniknout do problematiky pedagogické evaluace nejen jako odborného teoretického problému, nýbrž také jako dlouhodobého, systematického procesu, kterým má škola možnost kriticky reflektovat a hodnotit kvalitu své práce, iniciovat tak změnu a tuto kvalitu zdokonalovat. Ideově vychází z předpokladu, že budování kvalitní, dobré školy závisí na jejím pojetí coby otevřené, kooperativní a učící se kulturně osvětové, výchovně vzdělávací instituce, kde systematicky reflektovat, kontrolovat a hodnotit cíle, průběh i výsledky vlastní práce jsou součástí její kulstury.
Popis v anglickém jazyce
*
:
The study is focused on the problem of quality in school, sense and purpose of evaluation and self-evaluation in educational institution.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000023
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}