OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název * : Usage CASIO Classwiz calculators in education the future primary-school teachers in mathematics
Citace : Koreňová, L., Krpec, R., Barot, T. a Gunčaga, J. Usage CASIO Classwiz calculators in education the future primary-school teachers in mathematics. In: 13th International ISAAC Congress. Ghent: Ghent University. 2021.
Podnázev :
Rok : 2021
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Ghent
Stát konání akce : Belgické království
Název akce : 13th International ISAAC Congress
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Ghent University
Klíčová slova anglicky :
Calculators, primary-school teachers, mathematics, education
Popis v původním jazyce :
Calculators can simplify the teachers’ role in their Mathematics classrooms under a crucial condition: They are applied in accordance with the principles of active learning. It means that their function remains supportive and does not become the goal of learning. Activities performed with their use would therefore concentrate on analyzing the properties of the objects and intensifying the students’comprehension. At the same time, technology can enrich education by introducing realistic problems. Most textbook problems use simplified parameters (small integers). These are remnants from the times when all calculations were done manually. Using more complex numbers would slow down the classroom processes. Now, the problems can use data which are closer to those used in science, technology and economics. In this paper, we present the results of qualitative research, the research problem of which was the implementation of the CASIO Classwiz calculator into the teaching of mathematical subjects for future teachers at the Faculty of Education of the University of Ostrava and Comenius University in Bratislava.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}