OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název * : Wellbeing učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy
Citace : Cisovská, H., Polánková, L. a Janebová, E. Wellbeing učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy. In: E.Dittingerová, K.Ropret Perne (eds.). Žít školou naplno. Wellbeing učitelů a vedoucích pracovníků škol v kontextu dramatické výchovy. 1. vyd. Brno: Lužánky- středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 2021. s. 46-82. ISBN 978-80-85038-11-8.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-85038-11-8
Název knihy v originálním jazyce * : Žít školou naplno. Wellbeing učitelů a vedoucích pracovníků škol v kontextu dramatické výchovy
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Brno
Název nakladatele * : Lužánky- středisko volného času Brno, příspěvková organizace
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu : E.Dittingerová, K.Ropret Perne (eds.)
Počet stran * : 37
Počet stran knihy * : 82
Strana od * : 46
Strana do * : 82
Počet výtisků knihy * : N/A
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Well- being, Education, Research, Drama in Education, Teachers.
Popis v původním jazyce * :
Kapitola představuje pomocí kvalitativního výzkumu sondu do pojetí well-beingu vybraných učitelů a vedoucích pracovníků ze tří základních škol, kteří se v rámci projektu To be or not to be well? – Drama and Theatre in Education, který probíhal v letech 2019-2022 s podporou programu Evropské unie Erasmus+účastnili vzdělávacího semináře z oblasti dramatické výchovy ve Středisku volného času Lužánky. Pomocí čtrnácti polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s časovým odstupem se šesti informanty, které byly analyzovány prostřednictvím metody interpretativní fenomenologické analýzy (IPA), zodpovídáme otázky: Jak vybraní učitelé a vedoucí pracovníci základních škol zapojení do projektu To Be reflektují svůj wellbeing na škole, kde učí? Jak podle vybraných učitelů a vedoucích pracovníků škol zapojených do projektu To Be může dramatická výchova přispívat k rozvoji wellbeingu u učitelů a žáků?
Popis v anglickém jazyce * :
The realised qualitative research, which falls under the international Erasmus + project, To be or not to be well? - Drama and theatre in education (further simply as To Be) uses drama and theatre methods in education for the development of wellbeing of pupils and teachers in schools. The research functions as a probe into how selected teachers and school management workers understand wellbeing. The research subjects from three different primary schools have attended a seminar on Drama in Education in the The Lužánky Leisure Time Activity Centre as part of the aforementioned project. Through the use of the IPA (Interpretative Phenomenological Analysis) method, we have analysed fourteen semi-structured interviews with six research informants to answer these questions: How do primary school teachers and management workers who took part in the To Be project reflect on the well-being in their schools? According to the primary school teachers and management workers who took part in the To Be project, how can Drama in Education aid in the development of the well-being of teachers and pupils?
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}