OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Společné vzdělávání z pohledu rodičů žáků
Citace : Kovářová, R. a Hampl, I. Společné vzdělávání z pohledu rodičů žáků. In: Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami: Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami 2019-10-09 Ostrava. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2021. s. 65-70. ISBN 978-80-7599-255-0.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 6
Strana od * : 65
Strana do * : 70
Forma vydání * : Paměťový nosič
Kód ISBN * : 978-80-7599-255-0
Kód ISSN :
Název sborníku * : Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání * : Ostrava
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference : Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami
Místo konání konference * : Ostrava
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
Pupil with special educational needs, inclusive education, inclusion
Popis v původním jazyce * :
Společné vzdělávání je v posledních letech velice aktuálním tématem v mnoha evropských zemích. Odborná i laická veřejnost polemizuje o tom, zda je tato forma vzdělávání vhodná, v rozličných diskuzích, do kterých se zapojují nejen odborníci, pedagogové, ale i politici a často také samotní rodiče žáků s handicapem zaznívají jak pozitiva, tak negativa inkluze a i média této problematice věnují pozornost. Mezi poměrně silnou skupinu, která se ke společnému vzdělávání vyjadřuje, patří nesporně rodiče intaktních dětí a žáků a nutno říci, že z jejich úst zaznívají spíše negativa a obavy, často pramenící z neobjektivních informací, které se k nim dostávají. Většina těchto rodičů se tak ke společnému vzdělávání staví odmítavě, což proces inkluze značně komplikuje.
Popis v anglickém jazyce * :
Inclusive education has been a very topical issue in many European countries. The professionals and lay public debates whether this form of education is appropriate or not. In various discussions, in which not only experts and teachers, but also politicians and parents of students with disabilities are involved, we can hear both the positives and negatives of inclusion. The media also pay attention to this issue. Parents of intact pupils belong to the relatively strong group that speaks out to inclusive education, and it must be said that negatives and fears are heard from their mouths, often stemming from the biased information that comes to them. Most of these parents are against inclusive education, and that greatly complicates the inclusion process.
Typ zdroje financování výsledku * : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/21:A2202CFC

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}