OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Spokojenost s on-line výukou z perspektivy vysokoškolského studenta
Citace
Chmura, M., Malach, J. a Vavříková, H. Spokojenost s on-line výukou z perspektivy vysokoškolského studenta.
In:
Edukácia dospelých 2021: Andragogické štúdie 2021-11-04 Banská Bystrica.
Banská Bystrica: Belianum, 2021. s. 68-76. ISBN 978-80-557-1893-4.
Subtitle
Publication year:
2021
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
9
Page from:
68
Page to:
76
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-557-1893-4
ISSN code:
Proceedings title:
Andragogické štúdie
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Belianum
Place of publishing:
Banská Bystrica
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Edukácia dospelých 2021
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
online teaching, university teacher, student, satisfaction with online teaching, ICT in teaching
Annotation in original language:
Studie vychází z vlastního kvantitativního empirického výzkumu, který byl zaměřený na identifikaci specifických faktorů online vyučování vysokoškolských studentů v České republice v rámci akademického roku 2020/2021. Cílem bylo zjistit míru spokojenosti vysokoškolských studentů s vybranými faktory online výuky, které se týkaly edukační a osobní roviny. Výsledky ze sledovaných oblastí byly matematicky zpracovány a deskriptivně interpretovány.
Annotation in english language:
The study is based on our own quantitative empirical research, which was focused on the identification of specific factors of online teaching of university students in the Czech Republic in the academic year 2020/2021. The aim was to determine the degree of satisfaction of university students with selected factors of online teaching, which related to the educational and personal level. The results from the monitored areas were mathematically processed and descriptively interpreted.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/21:A2202CEB
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules