OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
(Speciálně)pedagogické pojetí žáků s dvojí výjimečností v kontextu současného vzdělávání
Citace
Kovářová, R., Hampl, I. a Kaleja, M. (Speciálně)pedagogické pojetí žáků s dvojí výjimečností v kontextu současného vzdělávání.
In:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2021: Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2021 MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY 2021-12-20 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2021. s. 371-10. ISBN 978-80-87952-35-1.
Podnázev
Rok vydání:
2021
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
362
Strana od:
371
Strana do:
10
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-35-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2021 MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2021
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
double exceptionality, diagnostics, identification, education, support measures
Popis v původním jazyce:
Žáci s vysokým (intelektovým) stupněm nadání, kteří se vyznačují jistými zvláštnostmi, týkající se povahy projevů a dopadů zdravotního postižení, popřípadě zdravotního znevýhodnění, tvoří specifickou skupinu jedinců ve školním vzdělávání. Současná pedagogická veřejnost při výkonu své pozice se bude s touto cílovou skupinou objektů vzdělávání čím dál více častěji setkávat. Zajištění rozvoje jejich schopností a saturace vzdělávacích potřeb, kterými se žáci vyznačují, kladou legitimně na pedagogické profesionály vyšší nároky. Nejedná se přitom pouze o učitelskou veřejnost. Požadavky se týkají také celého poradenského systému, jak na úrovni školního vzdělávání, tak na úrovni dalšího odborného poradenství, jehož rámec působnosti vstupuje, nebo má souvislost jakoukoliv s touto oblastí.
Popis v anglickém jazyce:
Pupils with above-average IQ are characterized as talented pupils, and the others, who are talented and have any disability are so called Twice Exceptional Children, by certain peculiarities concerning the nature of the manifestations and impacts of disability or disability, form a specific group of individuals in school education. In the exercise of their position, the current pedagogical public will encounter this target group of educational objects more and more often. Ensuring the development of their skills and the saturation of the educational needs that characterize pupils legitimately place higher demands on pedagogical professionals. It is not just the teaching public. The requirements also apply to the whole counseling system, both at the level of school education and at the level of other professional counseling, the scope of which enters into or has any connection with this area.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/21:A2202C02
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules