OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : A VIEW ON THE LEVEL OF READING STRATEGIES OF THE SELECTED GROUP OF FIFTEEN YEARS OLD UKRAINIAN PUPILS
Citace : Vicherková, D. A VIEW ON THE LEVEL OF READING STRATEGIES OF THE SELECTED GROUP OF FIFTEEN YEARS OLD UKRAINIAN PUPILS. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research. 2020, 10(2), s. 343-347. ISSN 1804-7890.
Podnázev :
Rok * : 2020
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1804-7890
Oficiální název periodika * : Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 10
Číslo periodika v rámci svazku * : 2
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 5
Strana od * : 343
Strana do * : 347
Kód UT WoS : 000606326200057
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
reading strategies, fifteen years old Ukrainian pupils, reading development strategies, PISA international research
Popis v původním jazyce * :
The paper presents results of the quantitative research on the level of reading strategies of fifteen years old pupils from Kyiv and Chemihiv region and their comparison with the results of Czech pupils of the same age (Vicherkovit, 2018). The research sample consisted of 121 subjects. The research data were obtained through the structured questionnaire. The main conclusion of the research is that Ukrainian pupils consider themselves reading literate. However, the fact contradicts the actual level of their reading strategies. The questionnaire items categorisation delimited the main factors influencing the fifteen years old Ukrainian pupils' level of reading strategies as well as the reading strategies level of the fifteen years old Czech pupils.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/20:A2202BYH

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}