OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : učební texty, skripta, výukové programy, příručky
Domácí pracoviště * : Katedra germanistiky (25600)
Název * : Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů formou komplexního převodu a přípravy studijního předmětu pro online formu výuky - Němčina ve firemní komunikaci 1 (KGE/1NFK1)
Citace : Pišl, M. Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů formou komplexního převodu a přípravy studijního předmětu pro online formu výuky - Němčina ve firemní komunikaci 1 (KGE/1NFK1). 2021.
Podnázev :
Rok : 2021
Obor : Jazykověda
Kód ISBN :
Místo vydání :
Náklad :
Název nakladatele :
Počet stran :
Klíčová slova anglicky :
corporate/business communication and its channels (email, telephoning, social media, non-verbal communication, interculturalism, oral and written communication)
Popis v původním jazyce :
Kurz KGE/1NFK1 - Němčina ve firemní komunikaci 1 je orientován jak na teoretická východiska firemní komunikace v česko-německé relaci, tak zejména na praktický nácvik komunikačních dovedností (mluvených písemných, digitálních), které se objevují na střední úrovni managementu. Cílem kurzu je seznámit studenta se širokou paletou komunikačních kanálů, jejich specifickými komunikačními strukturami a preferovanou jazykovou realizací. Díky důrazu na multimedialitu a využití online prostředí platformy Moodle dochází nejen k intenzivnímu praktickému nácviku komunikačních kompetencí, ale je také možné lépe kontrolovat práci každého jednotlivého studenta, zapojit ho aktivně do spoluutváření semináře a pomocí autoevaluačních a online prvků podnítit jeho progres v dané oblasti. Podmínky pro absolvování kurzu: pravidelná účast na (distanční) výuce, vypracování zadaných úkolů a cvičení v Moodle, zpracování tématu z oblasti firemní komunikace ve formě ústní prezentace, absolvování závěrečného (online) testu (úspěšnost min. 70%). Výstupy z učení: orientace v různých formách podnikové komunikace a její typické jazykové stavbě, znalost funkcí a principů nových médií a jejich efektivního využití, ovládání základních kulturních a jazykových standardů v českých i německy mluvících firmách a institucích.
Popis v anglickém jazyce :
The course KGE/1NFK1 - German in Corporate Communication 1 is oriented both on the theoretical basis of corporate communication in the Czech-German relationship and especially on the practical training of communication skills (spoken written, digital) that occur at the middle management level. The aim of the course is to familiarize the student with a wide variety of communication channels, their specific communication structures and preferred language implementation. Thanks to the emphasis on multimedia and the use of the online environment of the Moodle platform, not only is there intensive practical training in communicative competences, but it is also possible to better control the work of each individual student, to involve them actively in the co-creation of the seminar and to stimulate their progress in the field through self-evaluation and online elements. Course prerequisites: regular attendance at (distance) learning, completion of assignments and exercises in Moodle, elaboration of a topic in the field of corporate communication in the form of an oral presentation, passing the final (online) test (success rate of at least 70%). Learning outcomes: orientation in various forms of corporate communication and its typical language structure, knowledge of the functions and principles of new media and their effective use, mastery of basic cultural and linguistic standards in Czech and German-speaking companies and institutions.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}