OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Title:
Jaký je obraz edukační reality u studentů učitelství 1. stupně ZŠ?
Citace
Burkovičová, R. Jaký je obraz edukační reality u studentů učitelství 1. stupně ZŠ?.
In:
Socialia 2002: Socialia 2002 2002-11-10 Hradec Králové.
Hradec Králové: Gaudeamus, 2002. Gaudeamus, 2002. s. 92-96. ISBN 80-7041-557-6.
Subtitle
Publication year:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
5
Page from:
92
Page to:
96
Form of publication:
ISBN code:
80-7041-557-6
ISSN code:
Proceedings title:
Socialia 2002
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Gaudeamus
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Socialia 2002
Conference venue:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
individual prefer model school future, education reality, role student, script development education
Annotation in original language:
je-li individuálně preferovaný model školy budoucnosti a scénaře vývoje školství u studentů učitelství 1.stupně ZŠ ovlivněn studentovou zkušeností s edukační realitou z role žáka a současným vnímáním aktuální edukační reality.
Annotation in english language:
If-is individual prefer model school future and script development educational reality from role pupil and contemporary sensation actual education property.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000021
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules