OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název * : iPads in special educational needs schools: Categorisation and individualisation of learning from the view of Czech education
Citace : Gybas, V., Šimonová, I. a Kostolányová, K. iPads in special educational needs schools: Categorisation and individualisation of learning from the view of Czech education. International journal of innovation and learning. 2021, 30(3), s. 299-316. ISSN 1471-8197.
Podnázev :
Rok * : 2021
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1471-8197
Oficiální název periodika * : International journal of innovation and learning
Stát vydavatele periodika * : Švýcarská konfederace
Svazek periodika * : 30
Číslo periodika v rámci svazku * : 3
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 18
Strana od * : 299
Strana do * : 316
Kód UT WoS : 000708512900003
EID : 2-s2.0-85117604974
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
Autonomy; Categorisation; Czech Republic; Difficulty; Framework educational program; Individualisation; IPad; SEN; Special educational needs
Popis v původním jazyce * :
The main objective of the article is to present results of research conducted in the field of special educational needs (SEN) education, particularly: 1) to provide deeper insight in the SEN system of education in the Czech Republic; 2) to design the categorisation of SEN learners reflecting their abilities to work with iPads; 3) to verify this design within the Czech educational system. Categorisation is built on three levels of difficulty of task and four levels of learners’ autonomy. The proposed design was verified on the sample of 25% of SEN learners educated in the Czech Republic. The low amounts of 3%–5% of non-categorised learners approve the validity. Finally, the results are reflected in the process of individualisation of learning.
Popis v anglickém jazyce * :
The main objective of the article is to present results of research conducted in the field of special educational needs (SEN) education, particularly: 1) to provide deeper insight in the SEN system of education in the Czech Republic; 2) to design the categorisation of SEN learners reflecting their abilities to work with iPads; 3) to verify this design within the Czech educational system. Categorisation is built on three levels of difficulty of task and four levels of learners’ autonomy. The proposed design was verified on the sample of 25% of SEN learners educated in the Czech Republic. The low amounts of 3%–5% of non-categorised learners approve the validity. Finally, the results are reflected in the process of individualisation of learning.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/21:A2202B1E

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}