OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
Využití znalostí z účetnictví a daní v učitelské praxi
Citace
Filipczyková, H. Využití znalostí z účetnictví a daní v učitelské praxi.
In:
Ecolle 2019: SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2019 Udržitelnost ve vzdělávání: Minulost, současnost a budoucnost 2019-09-15 Brno.
Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. s. 57-64. ISBN 978-80-7509-702-6.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Počet stran:
250
Strana od:
57
Strana do:
64
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7509-702-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2019 Udržitelnost ve vzdělávání: Minulost, současnost a budoucnost
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání:
Brno
Stát vydání:
Název konference:
Ecolle 2019
Místo konání konference:
Brno
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
accounting, taxes, practice, practical experience, case study, qualitative research, teaching,teacher, business school, economic lycée, teaching metods
Popis v původním jazyce:
Jedním ze základních prvků ekonomického vzdělávání je výuka účetnictví a daní. V současné době zaznamenáváme rostoucí tlak na kvalitu účetních informací. Bohužel účetní praxe a výuka účetnictví a daní se do značné míry liší. Tradiční pasivní způsoby výuky jsou dnes považovány za zastaralé a neefektivní. Je třeba více využívat aktivní formy výuky, které lépe umožní propojit výuku a praxi. Cílem tohoto článku je provést analýzu míry využívání praktických znalostí, zejména ve formě případových studií při výuce účetnictví a daní mezi učiteli účetnictví na obchodních akademicích a obdobných typech středních škol s ekonomickým zaměřením a na základě ní formulovat doporučení pro výuku účetnictví na těchto školách.
Popis v anglickém jazyce:
One of the basic elements of economic education is teaching accounting and taxes. We are currently seeing increasing pressure on the quality of accounting information. Unfortunately, accounting practice and teaching of accounting and taxes vary considerably. Traditional passive teaching methods are now considered obsolete and ineffective. There is a need to make greater use of active forms of teaching that better link learning and practice. The aim of this article is to analyse the degree of use of practical knowledge, especially in the form of case studies in teaching accounting and taxes among accounting teachers at business academies and similar types of economically oriented secondary schools with an economic focus and on the basis of it formulate recommendations for teaching accounting at these schools.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules